2016. december 10., szombat

2.rész

Elég hamar már fent voltam és az órát vizsgáltam. Felöltőztem és kontyba kötöttem a hajam. Mivel elég kipihent voltam úgy döntöttem, hogy megnézem a többieket. Halkan lebattyogtam a lépcsőn majd befordultam a konyhába.
A-jó reggelt Sara! Kell segítség?- Kérdeztem Sara-t mivel körülötte a konyha olyan volt, mint egy csatatér.
-Nagyon jó lenne köszönöm! Az edényeket beraknád oda?-Mutatott egy szekrénybe én pedig már ott is voltam.
-Tudod, a házban soha se segít senki. Paul dolgozik, Max és Harvey  nyöszörög, ha megkérem. Tilly kicsi még hozzá , Leo-t pedig még alszik.-Ecsetelte szomorúan. Az edényeket vissza "varázsoltam" helyükre, felporszívóztam, felmostam majd a reggeli készítésben is segítettem.
-Hú, köszönöm a segítséget!-Hálálkodott Sara.
-Semmiség!-Legyintettem. A fiúk most vonszolták le magukat csodálkozva körbenéztek majd rám.
-Nem reggelizel?-Kérdezte Leo.
-Nem már ettem.- Mosolyogva ki mentem az udvarra írni, de két mondat után teljesen megzavarodtam. Már nem volt ihletem.
-Még nincs, iskola akkor mit írsz?- Jött a hang mögülem. Gyorsan becsaptam a kis füzetet és rá néztem a mögöttem álló srácra, Harvey volt az.
-Annyira nem fontos! Egy pillanat-A zsebembe nyúltam a telefonomért. Sms-em jött Colin-tól.
-Kiment a fejemből!-Ugrottam fel a kerti asztaltól majd megcéloztam a házat.
-Várj! Mi van?
-Ohh tényleg nektek is jönni kell.-Húztam el a szám szélét.
-Hova kell mennem?
-Figyu eljönnétek velem...
-Nem nem nem nem tegnap felajánlottam akkor nem kellet most miért kéne?
-Na, jó anyukád nem enged el egyedül.- Néztem rá csalódottan.
-Pillanat. Ikertanács!
-De nekem most nincs időm erre!-Hiába bement a házba. Na, mindegy mivel rettenetesen szép napunk volt fogtam magamat és lecseréltem a pulcsimat.


Miután ezzel megvoltam lesiettem a lépcsőn.
-Sara nem mehetnék el egyedül?
-Nem a fiúk mindenképp menjenek veled!
-De nem akarnak.
-Nincs olyan, hogy akarnak-e vagy nem-Nos igen olyan pimasz mosoly jelent meg az arcomon hogy még egy betörő is meglepődne, ha látná. Micsoda hasonlat!
-Mindjárt szólok, nekik addig vedd fel a cipőd.
-Okés!- Nem kellet kétszer mondani belebújtam bordó fehér színű sportcipőmbe. Óriási vigyorral léptem ki a házból. Már csak a fiúkat vártam.
-Mehetünk?-Kérdezték kevésbé boldogan.
-Hát persze!-Elmondtam hol találkozunk Colin-al. Indulás előtt megkaptuk a ne beszéljetek akárkivel, ne fogadjatok el semmit senkitől.. stb. Egyszer szálltunk buszra és olyan 5 percet kellett sétálnunk. Egy nagyon nagy térre értünk ahol nyüzsögtek az emberek körbe pillantottam. Colin vadul integetett. Elindultam felé mögöttem az ikrek. Colin-t óriási öleléssel köszöntöttem.
-Hello
!
-Szia! Hát ők?
-Ő Max, ő pedig Harvey- Mutattam be a fiúkat.
-Vagy úgy.- Colin legalább 1 percig őket tanulmányozta majd felszegte állait és rám nézet. Kissé megijedtem.
-Colin rendben vagy?
-Ohh hát persze csak hoztam neked valamit.
-Mit? - ugrottam mellé
-Ezt!- Lobállt előttem egy gyönyörű nyakláncot, amin egy A betű ékeskedett.

-Huh, ez pompás! Rakd fel.-Mosolyogtam és ugrándoztam vidáman. Az ikrek kevésbé voltak vidámak. Ha Harvey szemei villámokat szórnának vagy egyéb lézer sugár vagy ilyesmi, akkor drága Colin barátom már nem élne. Max csak látványosan unatkozott TÚL látványosan. Colin fuu neki folytonos hangulat ingásai voltak kezdtem unni a helyzetet. Több dologról esett szó és még a mellettem vagy mögöttem unatkozó srácok egyenesen nem vájtak lyukat a hátamba akkor kő, papír, ollóval vagy épp dúdolással ütötték el az időt. Egész jó fél óra volt!
-Na, megyek, mert le késem a vonatott, szia.. sziasztok!-Javítottam ki magát. Én is elköszöntem majd indultam is volna.
-Seggfej Colin.-Sziszegte mögöttem valaki alig hallhatóan.
-Ha azt hiszitek, hogy kérdőre vonnom melyikkőtök mondta.. akkor nagyon tévedtek  tudom melyikkőtök volt!-Jelentettem, ki de én már halhatóan. Ekkor behúzták a nyakukat és úgy battyogtam most már mellettük. "Otthon" 3 felé váltunk mindenki ment a maga útjára. Jobb is így! Nem hazudok, ha azt mondom rosszul eset, hogy nem igazán vannak barátaim. Az ablakhoz ültem egy könyvel a kezemben a kis herceg óriási kedvencem kis korom óta. Velem nem babázni kellett, hanem olvasni nekem, mégpedig ezt a könyvet.

Az eső kezdet el esni az igazi Angliai időjárás! A testem kissé melegebb lehetett, mint kellett volna, kit akarok becsapni lángoltam.
~Lehet, beteg vagyok?~Tettem fel magamnak a kérdést. Semmi kedvem sajnáltatni magam és még az is benne van a pakliban hogy 4 nap múlva iskola.  Anyával beszéltem egy keveset közölte velem, hogy a balett tanárom elküldte mit szabad ennem és mit nem. Leo szaladt be a szobába.
-Szia Amy kész a kaja jössz?
-Igen megyek-Álltam fel és vele együtt lementem  a lépcsőn. Sajnos hamburger volt de én azt nem ehetek.
-Amy szereted a hamburgert?
-Igen, de nem ehetek.- Mondtam szomorúan.
-Fogyókúra? -Nézet rám csodálkozva Paul.
-Balett tanárom nem engedi.
-Ohh akkor csinálok salátát
-Ne nem kell. Nem igazán vagyok éhes
-Valami baj van?
-Semmi gond! Minden rendben, de most felmegyek.
-Ahogy gondolod.-Vonták meg a vállukat én pedig felsiettem az ideiglenes kuckómba. Az ágyra ugrottam és telefonoztam, de ezt hamar meguntam.
-Csak ne unatkoznék így!-Sóhajtottam egy nagyot és a plafont kezdtem el nézni. Szemeim már majd nem lecsukódtak, de valaki rám írt. Oda nyúltam a telefon ért és gyors feloldottam a feloldó mintát.
Ismeretlen: Mikor jössz?
Én: Ohh ismerjük egymást?
Ismeretlen: Nem Lisa vagy? O.o
Én: Figyelj, ha szívatsz, most hagyd abba!
Ismeretlen: Nem szerintem félre néztem. De akkor te kivagy?
Én: Közöd?
Ismeretlen: Ne legyél flegma! Az én becsületes nevem Aaron Headland tied?
Én: Egy kérdés. Miért érdekel nem is ismerlek!
Aaron: Na, kérlek ♥. Akkor azt mond el hány éves vagy!
Én: Neeem!
Aaron: Akkor küldj képet!
Tilly bejött és mosolyogva rám nézet.
-Szia Amy! Jössz teázni?
-Egy pillanat addig teríts meg!
-Rendben!
Én: Na, jó én mentem!
Aaron: Ne menj! Kérlek, unatkozok, és nem Tudom Lisa-t elérni!
Én: Ha van barátnőd  minek zaklatsz ?
Aaron: Akkor lány vagy ugye :D ? 
Én: igen de miért is mondom el ?
Aaron: Tudom, hogy meg akarsz ismerni!
Én: Ha elmondom, hogy hívnak, békén hagysz?
Aaron: Egy időre:).
Én: Legyen Amy!
Aaron: Szia Amy!
Azon a napon nem jött több üzenet tőle talán nem is baj! De valahogy örültem, hogy rám írt kissé megborzongok tőle. Tilly-vel teadélutánoztunk majd rá jöttem, hogy ma csak egy salátát ettem, na, mindegy. Lefürödtem és bele bújtam a pizsimbe.


-Amy itt vagy?-Hallottam Max hangját.
-Persze gyere!-Mondtam és ő belépett. Végig mért majd rám nézett.
-Ő azt akartam mondani, hogy.. ja, igen bocsi talán nem voltunk olyan kedvesek Colin-al de nem volt szimpi.
-Semmi baj!-A telefonom zörgött üzenetem jött feltételezem Aaron-tól..
-Colin az?-Kérdezte és gyanakodva nézet a készülékre.
-Nem. Egy gyerek zaklat.-Legyintettem
-Lerázzam?
-Nem szükséges.-Nevetem ezután csak beszélgettünk aranyos volt  be kell, hogy valjam ő rendes éd normális velem. Miután ki ment megnéztem mit írt a drága mivel lenémítottam a telefonom. 7 üzenet aggódott?
Aaron üzenetei:
Aaron: Na hogy van a szépséges Amy kisasszony?
Aaron: Azt beszéltük egy időre mész el nem?
Aaron: Hé, ne kínozz, kezdek megijedni.
Aaron: Ugye direkt csinálod!
Aaron: Pedig még bókoltam is :(szomorú vagyok.
Aaron: Van barátod mi?
Aaron: Nincsenek rossz szándékaim! :/
Aaron: Jól van jó, ha nem akarsz beszélgetni....
Ez az üzenet most érkezett
Én: Bocsi el felejtettelek. :D
Aaron: Csak ennyi hogy lehet engem elfelejteni? Heeee! Amúgy is van barátod vagy mi? Kivel voltál?
Én: Csak egy 6 évessel teáztam. De nem hiszem, hogy az anyám vagy az apám vagy, hogy kérdezősködj, de amúgy meg  alig ismerlek, miért érdekel ?
Aaron: Csak vicces az, ahogy megismertelek.
Én: De van barátnőd nem? Vagy akkor ki az a Lisa?
Aaron: A húgom:,D. Hé, mit szólnál, egy játékhoz kérdezek, te válaszolsz és fordítva is?
Én: Tőlem.
Aaron: Ok én kezdek. Hány éves vagy?
Én: 14 te?
Aaron: 16, ha idősebb vagyok: D. Hol élsz:
Én: Per pillanat Londonban, de amúgy Ausztrál vagyok. És te:
Aaron: Ausztrál vagyok azon belül Brisbane. Oké akkor Küldesz képet magadról? *-*
Én: Nem felejtsd el!
Aaron: Okés akkor mást kérdek miért jöttél el?
Én: Elég mára a kérdésekből inkább menj aludni én is úgy teszek!
Aaron: Ilyen korán?
Én: Éjjeli bagoly vagy mi!
Aaron: Az, na, jó menj aludni apróság *3* :3 !
Én: Héé nem vagyok apróság!
Aaron: Álmodj velem!
Én: Nem akarok rosszat álmodni! :,D
Aaron: Nagyon vicces vagy! Na, jó éjt!
Én: Tudom, szia!

Hey Guys!
Tudom nem lett olyan hosszú és elég későn hoztam, de nézzétek el! Amikor tudom, hozom a kövit!!! Ölel mindenkit! Luca Ford 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése