2016. december 26., hétfő

3.rész

Szóval a suli már el kezdődött és wow de tényleg egyszerűen imádok oda járni. Az osztályban mindenki kedves nem cikiz senki senki, ha esetleg a Moby Dick-el a kezében olvas. Itt szinte mindenki komolyan veszik, a tanulást a tanárok szigorúan kedvesek hát nem hazudok, ha azt mondom itt is vannak ijesztő tanárok. Rengeteg barátom lett Matt és Bridget aki egyben a legokosabb és legtökéletesebb pár komolyan igazán mesébe illő a kapcsolatuk. Nem mellesleg király barátok is! Apropó barátok az én drága LEGJOBB barátomat elnyelte a föld! Colin megígérte idézek "Még szeptemberben találkozunk!" Emberek december van és a suli utolsó napja szuper barát nem? Aaron, ha van időm és nem a suliban vagy épp egy balett órán táncikálok beszélünk most már Messenger-en. Amúgy kedves csak meg van sértődve hogy őt "elhanyagolóm" nem nem így van, csak rá már nem igazán jut, idő ez van. A balett komolyan megszerettem a város egyik legkedvesebb és legjobb tanárnőjéhez járok a fiatal szőke hajú Sheila-hoz. a táncosok kedvesek és nemes egyszerűséggel befogadtak nem ugrottak rám, mint friss húsra a cápa szerencsés vagyok! Ginny nem tudtam vele beszélni elfoglalt. A családom még nem talált házat így külön töltjük a karácsonyt. Minden este beszélek velük és minden este gombóccal a torkomon hallgatom, hogy még nem jönnek. Majd nem elfelejtettem Sara-t Paul-t és a gyerekeiket. kit akarok át verni? Direkt hagytam őket utoljára! Hát Tilly aranyos minden reggel kapok puszit, hogy jó kedvűen térjek haza. Leo hát udvarias és nagyon sokat nevet jó látni. Max viszonylag jóba lettünk néha beszélünk. Harvey nem igazán foglalkozik velem, ami őszintén kiborít, de ma még is megszánt.
Én még az álom réteken futkostam mikor Max és Harvey ébreszteni kezdtek. 
-Amy sulivan és miattad nem szeretnénk késni!-Rázta a vállamat Max. 
-Anya csak még 5 perc.-Nyöszörögtem. Erre az ikerpár dőlt a nevetéstől és csak nagy nehezen hagyták abba.
-Hány óra?-Kérdeztem az ágyból kikelve.
-fél 8.-Nézte az óráját Max.
-Mi? Jó mennyetek ki felöltözök.-Ki tessékeltem a srácokat majd amilyen gyorsan tudtam magamra kaptam a  sulis egyenruhámat majd a táskámat a hátamra vettem. Lefutottam a lépcsőn a csizmámat a lábamra húztam a kabátomat is.
-Bocsánat nem ébresztett a telefonom.-Mondtam Paul-nak mikor beugrottam a kocsiba.
-Semmi baj időbe vagyunk gyors voltál.-Mondta és elindította a szürke kocsit. Még mindig szörnyen ideges voltam, amiért csak most tudtunk elindulni. Viszont mikor észbe kaptam megálltunk, de nem az iskola előtt. Egy ház előtt furcsán nézhettem Harvey-ra mert el nevette magát. A gondolatok csak úgy cikáztak a fejembe. Két lány és egy fiú lépett ki a kapunk vadul integetek. Láttam már őket az első napomon, ha jól emlékszem Emily és. Kim, na meg a magas srác Tom.
-Sziasztok. csókolom!-Köszöntek várj hova ülnek? Oké Leo-t és Tilly-t már kitettük de ohh ne én a hátsó ülésre megyek. Emily előre ült Kim pedig a fiúk mellé én hátra kerültem Tom-al együtt hurrá! Remélem érezhető volt, hogy cinikusan mondtam. Amúgy tökre mindegy. De ne értem ebbe mi volt a logika? Hisz engem raknak ki előbb. Nem kellett sok idő amint eljött a kiszállás ideje meg tudtam. Már mondtam volna, hogy tolják, arrébb a széket amikor észrevettem. Emily szorosan fogja Max kezét. Járnak? Már csak akkor szabadultam a gondolttól mikor Paul szólt, hogy kiszállhatok. Matt lépett oda megöleltem és motyogtam egy szia félét.
-Szia! Gond van?-Hervadt le a mosolya. Magamra varázsoltam egy mosolyt majd intettem a szürke kocsi felé.
-Ja, semmi csak nem ébredtem fel reggel.
-Ja, oké.-Bridget sétált felén köszönt utána  forró csókot lehelt Matt ajkára.
-Menjünk be.-Vetetem fel az ötlete miután bementünk a terembe csend volt a 12 fős osztályból 4-en voltak bent ők is magoltak vagy épp olvasták az anyagot. Köszöntem és beültem az egyszemélyes padba elő kotortam a táskámból a cuccom majd inkább elbattyogtam a könyvtárba.
-Szia!-Suttogta valaki túl közel a fülembe ezzel halálra remitét engem.
-Szia, megijesztettél!-Meg fordultam egy felsőbb éves srác állt velem szembe magas szőke hajú és zöld szemű a nevét nem tudom bár az iskolába a és b osztály van  és az osztályok nagy része 12-16 fős szokott lenni így se ismerek mindenkit csak látásból. A menő rétegbe tartózik, ahogy látom. Igen itt is vannak rétegek, akik felvágnak és piszkálják a másikat. A mi osztályunk szerencsére megúszta mi összetartóak vagyunk. Lassan végig mért minden porcikámat kissé zavarba estem.
-Ő én megyek!-Jelentettem ki, jaj, ne már nem leszek olyan lány, aki otthon ugrál, hogy megszólították az azért nem rám vallana.
-Ne siess, nem harapok amúgy is még keresed a könyvet ugye?
-Talán.-Arcán egy apró mosoly jelent meg én pedig kezdtem elveszteni az irányítást. Tudom, hogy ez a célja.
-Makacsabb, vagy mint gondoltam!
-Ugyan csak nem gondoltad, hogy majd  körbe ugrállak?-Arcomon gúnymosoly jelent meg kezeimet magam előtt összefontam.
-De reméltem!-Mondta én pedig elnevettem magam. Elindultam a könyves polcok között nézelődtem.
-De amúgy mit keresel itt?-Kérdeztem.
-Hát gondoltam hátha összefutok pár szép lánnyal végül is a könyvtár rá a legalkalmasabb hely.-Mondta nevetve én is nevettem érdekes.
-Na és találtál valakit? Vagy csalódnod kellett?-Ohh ezt miért kérdeztem meg?
-Igen itt áll mellettem.-Ahogy száját elhagyta a mondat levegőt se bírtam venni furcsa fojtogató érzés.
-Ha ezzel próbáltál levenni a lábamról.... egész ügyes volt.-Mondtam mosolyogva.-De azért ne szállj el!
-Én soha!
-Hát akkor megyek, szia!-Intetem a srácnak és kifele indultam.
-Szia!-Kedves volt! Nyugodtam indultam órára. A Terembe belépve már mindenki a helyén volt halkan beszélgetek. Az első óra fizika a tanár nyugodtan közölte velünk, hogy miután vége a szünetnek összefoglalunk hát jó! Ki csengettek. Leültünk Bridget-el egy padra és arról beszéltünk, hogy épp milyen könyvet olvas. Matt a kosarasokkal beszélt valamiről mikor a szőke hajú srác, akivel a könyvtárban beszéltem felém nézet Matt is. Hihetetlen, de azt kívánta bárcsak hallanám, miről beszélnek. A szőkeség Matt-re nézet, aki bólintott. Megindult felém.
-Bridget-sziszegtem neki.-Ki az a magas szőke?-biccentettem óvatosan a srác felé.
-Ki? Ja ohh ő csak nem?-Nézet rám mosolyogva. Elkaptam a fejem és Bridget könyvét tanulmányoztam.
-Szia!-Ült le mellém a srác oké most már így fogom hívni a srác! Felnéztem mintha csak most venném észre. Rengeteg kíváncsi szempár nézet felém.
-Hello!
-Még nem is mutatkoztál be! Mi a neved?
-Amy és a tied?-Oké tisztában vagyok vele, hogy Matt ki kotyogta, de azért megmondtam és én is megkérdeztem.
-Mark.-Hosszú kínos csend. Míg ő folyton szemkontaktust akart felvenni én inkább kerültem azt. Mellettem ült nem szólaltam meg, de elkapott már, mint a szemébe néztem és elvesztem game over nekem annyi túl szépek a szemei. Na, jó vissza az életbe Amy hajrá! Nagy nehezen megtaláltam a kiutat Matt valószínűleg észrevette a srác vagy is bocsánat Mark kínlódását és oda jött megfogta Bridget kezét majd rá tért a lényegre.
-Holnap mozizunk, jöttök?-Kérdezte én pedig egy amolyan "köszi hogy észre veted, gáz van" nézéssel néztem rá.
-Én szívesen. De csak ha jössz te is.-Mark könyörgő pillantást vettet felé én pedig elgondolkoztam rajta miért ne?
-Rendben.-És becsöngettek intetem Mark-nak és mentem is már volna a barátnőmmel, de ő visszarántott.
-Számodra ez randi?-Kérdezte nekem pedig liftezni kezdet a gyomrom.
-Ő nem tudom.
-Miss Artmenson becsöngettek!-Hallottam egy tanár hangját én pedig Mark kezére néztem a csuklómat fogta.
-Kérlek, eleresztesz?
-Ohh igen majd megbeszéljük jó?
-Mr. Orrick örülnék, ha hagyná a lányt!
-Elnézést!-Kiáltotta Mark és elment kifújtam a levegőt és beszaladtam a teremben. Töri a kedven tantárgyam a legjobb tanárral. Az anyag elvonta a figyelmem erről az egész napról. Kicsengettek el akartam kapni Matt-et.
-Matt várj, beszélhetnénk?
-Ühmm csak még ezt le írom-Türelmetlenül doboltam a padján elrakta a füzetét és rám nézett.
-Mond.
-Mark mit akar tőlem?
-Amy ő rendes srác nyugi. De szerintem meg ismerni mikor beszéltünk szépnek és intelligensnek tartott. Tuti jó lenne, ha jönnétek a moziba nem lesz kínos, mert nem beszélhetek egymással.
-Jó, de ő akkor most randizni akar velem?
-Ja, úgy tűnik.
-Jó felőlem.
-Csak legyél olyan, mint mindig. Jó?
-Oké. Jössz, megkeresem?
-Nem ezt csináld egyedül.-Ezzel ott hagyott én pedig kereshetem a szőkeséget. Úgy döntöttem inkább jöjjön oda ő kb fél percig bírtam berohantam a könyvtárba és inkább ott bóklásztam. Ez így ment egész nap mikor pedig az utolsó órának is vége lett és kicsöngetek görcsösen indultam ki az ajtón.
-Amy megyünk együtt?-Kérdezte a szerelmes pár.
-Persze ma balletra megyek.
-Elrohanok a mosdóba egy perc.-Szólt Bridget.
-Nem kerested.-Szólt Matt.
-Nem mertem. Mérges?
-Nem. De azt mondta ő is kereset, de nem talált. Hol voltál?
-Könyvtár.-vágtam rá hamarosan Bridget is visszajött. Ki léptünk a suli ajtaján. A sportolok egy kupacban beszélgettek. De volt egy ember, akit senki nem tudta mit keres ott Colin. Ahogy megláttam oda futottam és megöleltem.
-Colin!-Mondtam nevetve.
-Szia, kaszás!-Utalt nevezte a kapucnimra. A gerlice pár furán nézet rám. Kínos szituáció.
-Colin ők a barátaim Matt és Bridget. Srácok ő itt Colin az internet friends-em.-Pár szót váltottak.
-De hogy kerülsz ide?
-Ő csak gondoltam meglátogatlak.
-Ja, egy időre eltűntél.
-Amy haladjunk mindjárt 2 óra.-Szólt Matt.
-Ohh tényleg balett. Később tudunk találkozni?
-Ja persze egész szilveszterig itt leszek.
-Oké, na, rohanok, sziasztok!-Öleltem át őt és játékosan összeborzoltam a haját.
-Szia,!-Köszönt Colin.Elindultunk, de Mark utánam rohant.
-Gondolom már nem áll az ajánlat.-Mondta kissé dühösen.
-Mi dehogy nem!
-Akkor jó. Féltem, hogy van barátod és nem mondtad. Na, mindegy, szia!
-Szia!-Hebegtem. Csöndesen ballagtunk hárman ők egymás kezét fogták én pedig a gondolkoztam.
-Na, akkor, sziasztok, én szaladok táncolni.
-Figyelj Amy ki ez a Colin ?
-Barát!-Vágtam rá ők bólintottak és el is köszöntek. A táncóra kemény volt, de élveztem gyorsan visszaöltöztem és már rohantam is haza fél 4 volt. Ki léptem a hidegbe és hazafelé indultam. A házban tudomásul vettem, hogy elkezdődött a téli szünet. Írtam a történetemet és olvastam. Ennyi volt Max-ék este 6 kor jöttek. Segítettem Sara-nak a kajában és igazából utána már csak a szokásos esti játék Tilly-vel és Leo-val majd fürdés és alvás.
*Reggel*
Már a konyhában segítettem Sara-nak épp nagyban terítettem. Hajam össze volt fonva parkettafonásban. Egy sötétkék hosszú ujjút és egy farmer volt rajtam és persze az a betűs nyaklánc csak alváskor veszem le.
-Tegnap beszéltem a szüleiddel.-Kezdte Sara és bizalmasan rám nézett.-Nem tudják, idén találnak e házat.-Ecsetelte én pedig csak bólintottam.-Nem akarom, hogy azt hidd, zavarsz, addig maradsz, amíg szeretnél.
-Rendben és köszönöm.-Suttogtam és át öleltem. Megható pillanatok ohh. Táncra is kellet készülnöm mivel megkért minket Sheila hogy csináljunk egy koreográfiát, amit majd bemutatunk a zene mindegy. Izgatottan szaladtam fel reggeli után a telefonomért és át öltöztem próba ruhába. A készülékél együtt mentem a garázsba ahol csináltak nekem helyet, hogy nyugiban táncoljak. A zene keresésében kezdtem 3 számra próbáltam eddig egyik se tetszett. A zene táramban viszont egy zenére azonnal összeállt a kép. Megnéztem a címét One More Day In Love előadó nem volt mikor tölthetem le? Nagyából meg voltak a lépések  úgyhogy újra elpróbáltam.
-Szépen táncolsz!-Hallottam az ismerős hangot. Harvey!
-Köszönöm.
-Áhh semmiség!-Legyintett én pedig mosolyogva bólintottam.-Nem jössz be?
-De csak nyújtanom kell. Tudod, hogy ne legyen izomláz meg ilyesmi.
-Oké megvárlak.-Ajánlotta fel kedvesen. Tényleg megvárt kedves gesztus volt tőle.
-Na, add, a kezed felhúzlak!-Odanyújtottam kezemet a lendületnek köszönhetően túl közel kerültem hozzá. Az eddig teljesen nyugodt lepkék felkeltek és előszeretettel csapkodtak a gyomromba. Klasz! Gyorsan eltolta és inkább egy  megyek, érvel elsiettem.
-Sara! Van valami, amit kérdezni szeretnék.-Állítottam meg.
-Rendben mond.
-ŐŐ szóval ma .. izé hát randim lesz.-Mondtam halkan és amolyan ez "bizalmas dolog!" "Csak mi lányok!" "Te már át estél rajta." Pillantással néztem rá.
-Hisz ez óriási! Mikor? Hol? Uuu  kivel?-Kiáltotta el magát és behúzott a szobámba hogy "trécseljünk".
-Hát ma lenne, 6 órára jön értem egy Mark nevű srác. De ott lesz Bridget és Matt is tudod a barátaim, akik múltkor itt voltak. És a moziba megyünk.
-Huuu ezt nem hiszem el helyes? De ugye ez az első randid. Igen ? Akkor kell, új ruha van még 3 óránk és 21 percünk!-Nézett az órára. Igen ki bújt belőle a tini lány és azonnal a ruha üzletbe ráncigált. Ott vettünk egy bordó ruhát.
-Rendben van ruhád. Akkor cipő?-Kérdezte lelkesen.
-Hmm, van egy bordó fehér!
-Nem sport cipó ugye? -Hát az volt egy igen is szép darab!
-Hát .. az.
-Jó akkor oda adom az enyémet-Mosolygott nekem pedig leesett az álma.
-Nem az a tied jó nekem a tornacipő!
-Nem az első randid vedd le a srácot a lábáról!
-Oké oké.
-Ékszer és táska?
-Itt van ez a nyaklánc és van egy fehér táskám.-Mutattam rá az A betűs nyakláncra.
-Rendben menjünk, haza még megcsinálom a hajad!-Mindent megköszöntem Sara-nak a ruhát, a cipőt és azt is, hogy még a hajamat is befonta.

(A haj az barna)
-Nagyon csinos, vagy de ezt is tedd fel!-A kezembe nyomot egy fehér fülbe valót hűű.  Dobpergést legjobb szülő díjat hivatalosan Sara kapja! Csöngettek az új "tini barátnőmmel" rohantunk le a lépcsőn felkaptam a kabátom és meg pusziltam Sara arcát.
-Szia!-Köszöntem mosolyogva Mark-nak.
-Szia!-Üdvözlőt ő is. Sara és Paul oda jöttek, hogy szemügyre vegyék Mark-ot. Miután át rágtuk magunkat a bemutatkozáson Paul szólalt meg.
-Mikor van vége a filmnek?
-Olyan  7 óra.-Vágta rá a mellettem álló szőkeség.
-Rendben fél 8-ra hozd haza.
-Értetem.-Mondta kissé katonásan és azt hiszem majd nem elröhögte magát.
-Jól van, érezzétek jól magatokat!-Köszönt el Sara a kezembe nyomta a kulcsát és amolyan "szorítok érted!" Nézéssel elengedett el Markal.
-Amúgy mit nézünk?-Kérdeztem.
-A miért pont ő cimű filmet.-Mondta és irtó furcsa de megfogta kezem és igen a lepkék már ismét felrepültek.
-A gerlice párral hol találkozunk?
-A mozinál.
-Okés.
-Kérdezhetek ?-Nézet rám én pedig bólintottam. Közben azon gondolkoztam, hogy elengedjem e  a kezét vagy jó e így.
-Miért görcsölsz?
-Tessék?-Nevettem fel. Nem nem ennyire látszik áhh.
-Ideges vagy látszik.
-Oké talán egy kicsit.
-De miért?
-Mert, mert. Nézd ide értünk!-Elengedtem a kezét és megöleltem Birdget-ett, aki mosolyogva fürkészte a tekintetem.
-Markus drága barátom hát menjünk be.-Röhögtek valamin a fiúk mi pedig utánuk léptünk be. Megvettük a jegyeket majd a szerelmesek vettek kaját nekem ugye nem lehet.
-Kérsz valamit?
-Nem! Nem lehet sajnos ilyen kaját ennem.
-Mi miért?
-Balett étrend.
-Balett?
-Ő igen. Menjünk, mert kezdődik a film.-Bementünk és helyet foglaltunk egymás mellet. A filmen sokat röhögtünk jó volt! Bár talán ne is a film kötött le, hanem hogy valaki fogja a kezem? Áhh lehet. De tényleg végig fogta és olyan aranyos volt.
-Akkor gondolom nincs gyors kaja ugye? Pedig el akartalak vinni!
-Nincs, de csak 8-ra kell haza vinned!
-Áhh szóval maradnál velem mi ?
-Ühmm.-Ebben az egész jelenetben az volt a vicces hogy az utcán mentem hátra vele szemben ő pedig jött utána. Konkrétan fogócskáztunk.
-Jó lenne, de nem akarom kihúzni a gyufát!
-Oké menjünk!-Léptem mellé és igen megfogta a kezem. Az utat végig beszéltük és igen tudtunk miről beszélni szó esett a Star Wars-ról, a Barbie mesékről (?) És a béna karácsonyi díszek is szóba jöttek,
-Na, akkor, szia!-Csavartam el a kulcsot és bementem volna, ha nem kap utána.
-Héé még van 2 percünk!-Nevetett.
-Oké oké mit akarsz?
-Hogy mond el miért voltál kissé feszült.
-Na, jó hát miattad.-mutattam az ujjammal rá.
-Mi? Ezt hogy érted ?
-Hát olyan jó fej vagy!
-Hát köszönöm!-Mondta nevetve  Aztán az arcára mutatott adtam neki egy puszi majd be akartam menni, de megint visszahúzott,
-Legközelebb megcsókolsz?
-Lesz legközelebb?
-Persze!
-Majd meglátom.
-Szia!
-Szia!
-Azért a kezemet elengeded, hogy bemenjek,
-Bocsi-Elengedte a kezem majd megfordult és haza indult a válla fölött visszanézet és rá mosolygott azzal a gyönyörű mosollyal.
-Jó éjt kislány! Csak el ne olvadj!
-Neked is! Héé nem szól minden rólad-Nevetem és bementem pontban 8-kor.
-Hmm, mikor azt mondtam fél 8-kor nem hittem, hogy a srác ilyen pontos lesz.-Mondta Paul elégedetten. Felmentem a szobámba és ruhástól be az ágyba.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése